Heb je al een lopende schade bij ons?
Volg de stappen hieronder om snel inzicht te krijgen in de status van een gemelde schade. We adviseren je in te loggen in plaats van met ons te bellen. Dit scheelt tijd en kan op elk moment wanneer het jou uitkomt.
Log in om de status te zien, 24/7
- 1Log in je OpGroen account
- 2Maak geen nieuwe schade aan, maar navigeer naar Mijn Schades via de link hieronder
- 3Als het nodig is, kan je documenten toevoegen via Bekijk dossier onder Mijn schades
- 4En door! Heb je een vraag over de behandeling? Gebruik dan de knop 'Verstuur bericht'.
Direct een nieuwe schade melden
In het geval van een nieuwe schade melding adviseren we je de onderstaande stappen te volgen

Geen noodgeval, wel direct schade melden
- 1Meld de schade in je account wanneer het jou uitkomt. 24/7, zonder wachtrij.
- 2Voeg direct foto's en bijlagen toe, dan kunnen wij je schade snel afhandelen.
- 3Volg zelf je schademelding en stel vragen wanneer je wilt.
Schade melden, en weer door
Meld je schade online
Maak melding compleet
Behandeling schade
Afgehandeld
Schade melden per situatie
Je vervoermiddel
Schade met je auto, motor, bromfiets, scooter of fiets
Je woning of inboedel
Schade aan je woonhuis, inboedel of mobiele apparatuur
Tijdens je vakantie
Schade tijdens vakantie, aan je caravan of je reis annuleren
Aansprakelijk of conflict
Schade aan een ander of als je rechtsbijstand nodig hebt