Schade melden

Geen noodgeval, maar wil je toch direct schade melden?

  • Meld de schade in je account wanneer het jou uitkomt. 24/7, zonder wachtrij.
  • Voeg direct foto's en bijlagen toe, dan kunnen wij je schade snel afhandelen.
  • Volg zelf je schademelding en stel vragen wanneer je wilt.

Hulp nodig bij een van onderstaande situaties?

Heb je ruitschade aan je auto, een cyberincident of hulp van je rechtsbijstand nodig? Schade melden is dan niet nodig. Neem rechtstreeks contact op met onze partners.

Heb je een noodgeval?

In noodsituaties waarbij je meteen hulp nodig hebt, bel direct het alarmnummer. Samen zorgen we dat je hulp krijgt en nemen we actie om de schade te beperken.

Schade melden, en weer door

Meld je schade online

Log in op je account en meld je schade 24/7. Dit is de snelste en makkelijkste manier om het te doen. Scheelt jou weer tijd.

Maak melding compleet

Vul je schademelding aan met extra info zoals foto’s, aankoopbonnen of reparatiefacturen. Dit doe je bij Mijn schades in je account. Zodra je dossier compleet is, gaan we binnen drie werkdagen aan de slag met je schademelding.

Behandeling schade

De experts bij OpGroen Assuradeuren pakken vervolgens je schademelding op. Zij zijn de schakel tussen OpGroen en de verzekeraars en zorgen voor een snelle en efficiënte afhandeling. Zodra je bericht krijgt dat je recht hebt op een vergoeding, storten wij het bedrag binnen tien werkdagen op je rekening.

Afgehandeld

Heb je schade, diefstal of annulering gemeld? Je vindt alles terug bij Mijn schades in je account. Hier volg je de status van je schade, waar en wanneer het jou uitkomt. Ook kun je hier je eigen risico bekijken en zien welk bedrag we aan je hebben vergoed. En dan? Dan kun je weer door!

Schade melden per situatie

Bij de meest voorkomende schades vertellen we je precies wat je moet doen, welke bewijsstukken we nodig hebben en hoe we de schade afhandelen. Tenzij anders aangegeven, meld je de schade altijd bij ons.

De meest gestelde vragen over schade