Jouw mening
telt

Wij leren graag van onze klanten. Met jouw ervaringen verbeteren wij onze dienstverlening.
  • Hoe verzamelen wij klantervaringen?
  • Wat hebben wij dankzij jouw suggesties verbeterd?
Jouw mening telt

Jij helpt ons vooruit

Bij OpGroen staan we open voor jouw input. Feedback van klanten helpt ons om onze verzekeringen en service steeds beter te maken. Daarom doen we dagelijks onderzoek naar wat klanten ervaren. Het kan dus zomaar zijn dat we je om je mening vragen over onze dienstverlening.

Hoe verzamelen wij klantervaringen?

Op verschillende momenten kunnen we je vragen naar jouw ervaringen met ons. Bijvoorbeeld nadat we contact met je hebben gehad of na de afhandeling van een schade. Dit kan zijn via een uitnodiging voor het invullen van een korte vragenlijst of een mailtje met een link naar een review platform. Wij verzamelen en analyseren die feedback zorgvuldig. Je ervaringen en persoonlijke gegevens behandelen we uiteraard veilig en vertrouwelijk.

Na een uitgebreider klantonderzoek, vragen wij in een aparte mail om een review bij klanten die een 7 of hoger geven op de vraag: ‘Een familielid, vriend of kennis vraagt naar jouw ervaringen met OpGroen. Beveel je ons dan aan, op basis van dit contact?’.

Wij geven geen beloningen en vragen je ook niet om een hoog cijfer. Naast dat wij soms zelf verzoeken om een review achter te laten, kun je natuurlijk ook uit eigen initiatief een review plaatsen. Bijvoorbeeld op Trustpilot of Google.

Wat hebben wij dankzij jouw suggesties verbeterd?

Teun op groen
Benieuwd wat we met je feedback doen? Hieronder een aantal voorbeelden van wat we hebben aangepast.
  • Schade melden gaat sneller en makkelijker.
  • Je ziet nu de status van je schade in je account.
  • Documenten upload je direct in je dossier. Zo komt het snel bij de schadebehandelaar terecht.
  • Onze pagina ‘Service en contact’ is verbeterd om je zo goed mogelijk te kunnen helpen.
  • Chatbot Teun kan nu nog meer vragen beantwoorden over verzekeringen, inloggen en facturen en reageert sneller op actuele situaties.
  • Veelgestelde vragen over facturen en schades zijn toegevoegd in je account.
  • Je internationaal verzekeringsbewijs (groene kaart) download je nu gewoon zelf via je account.
  • Er is een nieuw overzichtelijk belmenu met een indicatie van de wachttijd. Zo weet je waar je aan toe bent. Wil je liever niet wachten? Je kan ook een terugbelafspraak maken wanneer het jou uitkomt.

We willen je bedanken voor je input

Of je nou reageerde op onze uitnodiging of achteraf je ervaringen met ons deelde, we waarderen het enorm. Jouw ideeën en opmerkingen helpen ons om verzekeren nog makkelijker te maken. Zo sluiten je verzekeringen straks nog beter aan bij jouw leven. En hou jij meer tijd over voor de dingen waar je blij van wordt. Blijf vooral je ervaringen en tips met ons delen. We luisteren graag naar je.