Jouw mening telt.

Wij leren graag van onze klanten. Met jouw feedback verbeteren we onze service. Hoe beoordeel jij ons?

Jouw mening telt.

Bij OpGroen staan we open voor input van onze klanten. Met jouw feedback werken we continu aan het verbeteren van onze producten en diensten. Dagelijks doen we onderzoek naar wat onze klanten ervaren. Het kan dus zomaar voorkomen dat we je om je mening vragen over onze dienstverlening.

Hoe komen onze beoordelingen tot stand?

In ons doorlopende klantonderzoek vragen we je mening over jouw ervaring met onze dienstverlening. Wij verzamelen en analyseren de feedback van jou en van andere klanten. Deze ervaringen en persoonlijke gegevens worden uiteraard veilig en vertrouwelijk behandeld.

Dankzij jouw suggesties verbeterd

Benieuwd wat we met jouw tips en suggesties doen? Hier zijn een aantal verbeteringen die we hebben doorgevoerd:

  • Schade melden is sneller en eenvoudiger:
  • De schadestatus is nu ook te bekijken in je accountLees meer
  • Je kunt bijlagen als taxatierapport, vrijwaringsbewijs of bewijsstukken van jouw schade met ons delen in je account
  • De pagina Service en Contact geeft inzicht in reactietijden van de contactkanalenLees meer
  • Onze chatbot kan nu nog meer vragen beantwoorden over verzekeringen, inloggen en facturen
  • Veelgestelde vragen toegevoegd aan je account
  • Nieuw keuzemenu telefoon, zodat je sneller bij de juiste afdeling terecht komt.