Schade aan een ander of als je rechtsbijstand nodig hebt

Heb je schade veroorzaakt bij iemand anders, wil je iemand anders aansprakelijk stellen voor jouw schade of heb je een juridisch conflict? Op deze pagina lees je wat je het beste kunt doen en hoe wij kunnen helpen.

Heb je al een lopende schade bij ons?

Volg de stappen hieronder om snel inzicht te krijgen in de status van een gemelde schade. We adviseren je in te loggen in plaats van met ons te bellen. Dit scheelt tijd en kan op elk moment wanneer het jou uitkomt.

Log in om de status te zien, 24/7

  1. 1Log in je OpGroen account
  2. 2Maak geen nieuwe schade aan, maar navigeer naar Mijn Schades via de link hieronder
  3. 3Als het nodig is, kan je documenten toevoegen via Bekijk dossier onder Mijn schades
  4. 4En door! Heb je een vraag over de behandeling? Gebruik dan de knop 'Verstuur bericht'.

Direct een nieuwe schade melden

In het geval van een nieuwe schade melding adviseren we je de onderstaande stappen te volgen

OpGroener Olivia

Geen noodgeval, wel direct schade melden

  1. 1Meld de schade in je account wanneer het jou uitkomt. 24/7, zonder wachtrij.
  2. 2Voeg direct foto's en bijlagen toe, dan kunnen wij je schade snel afhandelen.
  3. 3Volg zelf je schademelding en stel vragen wanneer je wilt.

Schade melden, en weer door

Icoon Schade melden stap 1

Meld je schade online

Log in op je account en meld je schade 24/7. Dit is de snelste en makkelijkste manier om het te doen. Scheelt jou weer tijd.
Icoon Schade melden stap 2

Maak melding compleet

Vul je schademelding aan met extra info zoals foto’s, aankoopbonnen of reparatiefacturen. Dit doe je bij Mijn schades in je account. Zodra je dossier compleet is, gaan we binnen drie werkdagen aan de slag met je schademelding.
Icoon Schade melden stap 3

Behandeling schade

De experts bij OpGroen Assuradeuren pakken vervolgens je schademelding op. Zij zijn de schakel tussen OpGroen en de verzekeraars en zorgen voor een snelle en efficiënte afhandeling. Zodra je bericht krijgt dat je recht hebt op een vergoeding, storten wij het bedrag binnen tien werkdagen op je rekening.
Icoon Schade melden stap 3

Afgehandeld

Heb je schade, diefstal of annulering gemeld? Je vindt alles terug bij Mijn schades in je account. Hier volg je de status van je schade, waar en wanneer het jou uitkomt. Ook kun je hier je eigen risico bekijken en zien welk bedrag we aan je hebben vergoed. En dan? Dan kun je weer door!

Veelgestelde vragen bij aansprakelijkheid of conflict