Schade aan een ander of als je rechtsbijstand nodig hebt

Heb je schade veroorzaakt bij iemand anders, wil je iemand anders aansprakelijk stellen voor jouw schade of heb je een juridisch conflict? Op deze pagina lees je wat je het beste kunt doen en hoe wij kunnen helpen.

Schade melden en inzien in je account

Direct schade melden

  • Meld de schade in je account wanneer het jou uitkomt 24/7, zonder wachtrij
  • Voeg direct foto's en bijlagen toe, dan kunnen wij de schade snel volledig afhandelen
  • Volg zelf je schademelding en stel een vraag wanneer je wilt

Schade melden, en weer door

Meld je schade online

Log in op je account en meld je schade 24/7. Dit is de snelste en makkelijkste manier om het te doen. Scheelt jou weer tijd.

Maak melding compleet

Vul je schademelding aan met extra info zoals foto’s, aankoopbonnen of reparatiefacturen. Dit doe je bij Mijn schades in je account. Zodra je dossier compleet is, gaan we binnen drie werkdagen aan de slag met je schademelding.

Behandeling schade

De experts bij OpGroen Assuradeuren pakken vervolgens je schademelding op. Zij zijn de schakel tussen OpGroen en de verzekeraars en zorgen voor een snelle en efficiënte afhandeling. Zodra je bericht krijgt dat je recht hebt op een vergoeding, storten wij het bedrag binnen tien werkdagen op je rekening.

Afgehandeld

Heb je schade, diefstal of annulering gemeld? Je vindt alles terug bij Mijn schades in je account. Hier volg je de status van je schade, waar en wanneer het jou uitkomt. Ook kun je hier je eigen risico bekijken en zien welk bedrag we aan je hebben vergoed. En dan? Dan kun je weer door!

Veelgestelde vragen