Klachtenprocedure van OpGroen
Wij willen je altijd goed en snel van dienst zijn. Toch kan het voorkomen dat onze service niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Laat het ons dan weten. Samen zoeken we naar een oplossing.
Welkom bij OpGroen!
Sinds 1 augustus 2024 zijn de meeste particuliere verzekeringen en diensten van Aon Verzekeringen overgenomen door OpGroen Verzekeringen B.V.. We zijn druk bezig om al onze communicatie om te zetten naar OpGroen, maar het kan zijn dat je in sommige berichten nog de naam Aon tegenkomt. Geen zorgen, wij staan nog steeds voor je klaar als verzekeringsadviseur. Je kunt rekenen op dezelfde kwaliteit en service als voorheen en je account blijft gewoon 24/7 bereikbaar. Alle particuliere diensten op deze website worden verstrekt door OpGroen Verzekeringen en/of door ons volmachtbedrijf, OpGroen Assuradeuren B.V.
Wil je weten of jouw verzekering is overgegaan naar OpGroen? Of ben je op zoek naar een collectieve zorgverzekering of zakelijke verzekering van Aon? Neem dan een kijkje op aonverzekeringen.nl/overdracht-particulier. Hier vind je alles wat je moet weten over wat deze overgang voor jou betekent.
Wij willen je altijd goed en snel van dienst zijn. Toch kan het voorkomen dat onze service niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Laat het ons dan weten. Samen zoeken we naar een oplossing.
Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons. We doen ons uiterste best om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Daarnaast helpen jouw opmerkingen ons om onze diensten te verbeteren. We registreren je klacht in ons klachtenregistratiesysteem en een persoonlijke klachtencoördinator neemt contact met je op. Diegene overlegt met de juiste afdeling om te bekijken hoe we je probleem kunnen oplossen. We proberen je binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven. Als we meer tijd nodig hebben om je klacht te verwerken, laten we het je weten.
Je kan ons op verschillende manieren laten weten dat je niet tevreden bent.
De meeste klachten lossen we samen goed op. Maar als we er samen niet uitkomen, kun je je klacht indienen bij:
Klachteninstituut Financiële dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon 070-333 89 99
www.kifid.nl
Ben je niet tevreden over de afwikkeling van je klacht met betrekking tot de uitvoering van je zorgverzekering? Dan kun je terecht bij:
Stichting Klachten en Geschillen zorgverzekeringen (SKGZ)
Postbus 291
3700 AG Zeist
Telefoon 030 698 83 60
www.skgz.nl