Klachtenprocedure van OpGroen

Wij willen je altijd goed en snel van dienst zijn. Toch kan het voorkomen dat onze service niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Laat het ons dan weten. Samen zoeken we naar een oplossing.

Wat doen wij met je klacht?

Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons. We doen ons uiterste best om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Daarnaast helpen jouw opmerkingen ons om onze diensten te verbeteren. We registreren je klacht in ons klachtenregistratiesysteem en een persoonlijke klachtencoördinator neemt contact met je op. Diegene overlegt met de juiste afdeling om te bekijken hoe we je probleem kunnen oplossen. We proberen je binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven. Als we meer tijd nodig hebben om je klacht te verwerken, laten we het je weten.

Waar kun je terecht?

Je kan ons op verschillende manieren laten weten dat je niet tevreden bent.

  • Via e-mail
    Je kunt jouw klacht via mail insturen naar klachten@opgroen.nl.

  • Je eigen contactpersoon
    Je kunt altijd contact opnemen met jouw contactpersoon. In een persoonlijk gesprek kunnen problemen meestal snel en adequaat worden opgelost.

  • Schriftelijk
    Je kunt je klacht schriftelijk indienen bij:
    OpGroen Verzekeringen B.V.
    Postbus 1919
    3000 BX Rotterdam 

Nog niet helemaal tevreden?

De meeste klachten lossen we samen goed op. Maar als we er samen niet uitkomen, kun je je klacht indienen bij:

Klachteninstituut Financiële dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon 070-333 89 99
www.kifid.nl

Ben je niet tevreden over de afwikkeling van je klacht met betrekking tot de uitvoering van je zorgverzekering? Dan kun je terecht bij:

Stichting Klachten en Geschillen zorgverzekeringen (SKGZ)
Postbus 291
3700 AG Zeist
Telefoon 030 698 83 60
www.skgz.nl