Waarmee kunnen we je helpen?
Veelgestelde vragen
Direct regelen
Alles over schade (melden)
Wat u het beste kunt doen, is afhankelijk van wat er is gebeurd en hoe groot de schade is. Bekijk uw situatie en meld uw schade.
Hulp in Nederland
Heb je pech met je motorrijtuig? Bel dan met de hulpdienst. Zij zijn dag en nacht bereikbaar.
Allianz Global Assistance: 31 (0)20 592 97 91
Hulp in het buitenland
Heb je dringend hulp nodig vanwege pech, een ongeval of ziekenhuisopname?
Je kunt dag en nacht contact opnemen met de SOS alarmcentrale.
SOS International: +31 (0)88 - 980 04 02
Heb je voorheen de verzekering afgesloten bij Meeùs?
Neem dan bij zowel pech als een ongeval contact op met de Allianz Global Assistance alarmcentrale.
Allianz Global Assistance: +31 (0)20 - 592 97 91
Cyberincident
Deskundige medewerkers van CyberScout helpen je bij het vinden van een oplossing.
Cyber Hulplijn (24/7 bereikbaar): 0800 - 023 30 88
Wil je een internationaal verzekeringsbewijs (de groene kaart) aanvragen, polisvoorwaarden bekijken, je verzekering aanpassen, facturen inzien, adresgegevens veranderen of een verzekering opzeggen?
Log in op je account en het is zo geregeld. Kun je (nog) niet inloggen? Op de pagina hulp bij inloggen helpen we je graag verder.
Is er iets veranderd in je leven? Zorg ervoor dat je verzekeringen nog steeds op orde zijn. Wij staan voor je klaar om je te helpen. Hier zijn een paar dingen waar je aan moet denken.
Zelf regelen in je account
Wist je dat je veel zaken ook snel en makkelijk online kunt regelen?
Neem contact met ons op
Kun je niet vinden wat je zoekt? Of heb je hulp nodig? Wij helpen je.