Hulp bij inloggen
Bij OpGroen helpen we je met al je verzekeringen. Je kunt veel zaken snel en eenvoudig zelf regelen via je account. Heb je al een account en loop je tegen inlogproblemen aan? Bekijk dan de situaties hieronder over hoe we je kunnen helpen. Twijfel je of je al een account hebt of heb je eerder wel een account gehad? Kies dan eerst wachtwoord vergeten met je mailadres voordat je een nieuw account aanvraagt. Wij sturen je dan direct een mail waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanmaken. Een nieuw account is dan niet nodig.
Ben je jouw wachtwoord vergeten of wil je het veranderen? Gebruik dan de optie wachtwoord vergeten. Vul het e-mailadres in dat je bij het aanmaken van je account hebt gebruikt. We sturen je meteen een mailtje waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanmaken. Of log in via de inloglink, dan heb je geen wachtwoord nodig.
Ontvang je deze mail niet?
Als je onze mail niet ontvangt, probeer dan de volgende opties:
- Controleer of onze mail in de map Spam of Ongewenste items zit. Is dit niet zo?
- Misschien heb je een typfoutje gemaakt bij het invullen van het mailadres. Probeer het nog eens. Ontvang je de mail dan nog niet?
- Dan heb je waarschijnlijk het account aangemaakt met een ander (oud) mailadres dan wat je nu gebruikt. Wij helpen je dan om het op te lossen.
Wil je jouw e-mailadres of wachtwoord wijzigen? Log dan eerst in en wijzig je gegevens in je account.
Account aanvragen
Klik op de button hieronder om een account aan te vragen. Tussen 9:00 en 17:00 uur kunnen wij ook via live chat snel een account voor je aanmaken. Wil je liever telefonisch contact? Dat kan via 088 - 810 81 97.
In je account regel je eenvoudig al je verzekeringszaken. Het is gratis, overzichtelijk en 24 uur per dag bereikbaar.
- Schades melden en je schade-overzicht bekijken
- Je verzekeringen bekijken, wijzigen en nieuwe verzekeringen aanvragen
- Je contact- en betaalgegevens wijzigen
- Je correspondentie en facturen inzien
- Internationaal Verzekeringsbewijs (groene kaart) downloaden
Online schade melden
Tijdens kantooruren
Kun je (nog) niet inloggen en wil je direct schade melden? Wij helpen graag.
Tussen 9:00 en 17:00 uur kunnen wij via live chat snel een account voor je aanmaken, zodat je zelf de schade kunt melden. De schade zelf kun je niet via chat melden.
Heb je problemen met het inloggen op je account? Gebruik dan als alternatief dit schadeformulier. De behandeling van je schade duurt dan mogelijk wel langer dan bij een melding via je account.