Telefonisch contact
Heb je een algemene vraag over:
- Wachtwoord vergeten
- Problemen met inloggen
- Het aanpassen van je (contact)gegevens
- Het doorgeven van een wijziging
- Vragen over je factuur
Probeer eerst de veelgestelde vragen of de chat.
Veel vragen vind je terug bij onze veelgestelde vragen. Deze worden regelmatig bijgewerkt. Staat jouw vraag er niet tussen? Probeer dan de chat rechtsonder op je scherm, waar je op werkdagen binnen 1 minuut reactie ontvangt.
Dat is meestal de snelste manier om antwoord te krijgen.
Toch liever bellen?
Bel dan met onderstaand telefoonnummer. Let op: dit nummer is niet bedoeld voor vragen over een nieuwe of lopende schade. Klik dan op de knop "Ik heb een vraag over een schade".
Houd rekening met een wachttijd.
Wil je advies over:
- Het aanvragen van een nieuwe verzekering
- Een aanpassing op je huidige verzekering(en)
Probeer eerst de veelgestelde vragen of de chat.
Veel vragen vind je terug bij onze veelgestelde vragen. Deze worden regelmatig bijgewerkt. Staat jouw vraag er niet tussen? Probeer dan de chat rechtsonder op je scherm, waar je op werkdagen binnen 1 minuut reactie ontvangt.
Dat is meestal de snelste manier om antwoord te krijgen.
Wil je dat wij jou bellen?
Het is soms druk aan de telefoon. Om wachttijd te voorkomen, kun je ook een belafspraak met ons plannen. Wij bellen je dan op een moment dat het jou uitkomt. Zo hoef je niet onnodig te wachten. Plan een belafspraak in.
Toch liever zelf bellen?
Bel dan met onderstaand telefoonnummer. Let op: dit nummer is niet bedoeld voor vragen over een nieuwe of lopende schade. Klik dan op de knop "Ik heb een vraag over een schade".
Houd rekening met een wachttijd.
Heb je vragen over een nieuwe schade?
Bel dan naar 088-810 81 55.
Heb je vragen over een lopende schade?
Log in op je OpGroen account voor het meest actuele overzicht. Liever persoonlijk contact? Stel dan je vraag via de chat rechtsonder op je scherm, waar je op werkdagen binnen 1 minuut reactie ontvangt. Dat is meestal de snelste manier om antwoord te krijgen.Toch liever bellen?
Veelgestelde vragen
Snel contact opnemen
Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen?
- Chat met een OpGroener op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur. Zo krijg je het snelst antwoord op je vraag.