Klachtenprocedure van OpGroen

Wij willen u altijd goed en snel van dienst zijn. Toch kan het voorkomen dat onze service niet helemaal aan uw verwachtingen voldoet. Laat het ons dan weten. Samen zoeken we naar een oplossing.

Wat doen wij met uw klacht?

Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. We doen ons uiterste best om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Daarnaast helpen uw opmerkingen ons om onze diensten te verbeteren. We registreren uw klacht in ons klachtenregistratiesysteem en een persoonlijke klachtencoördinator neemt contact met u op. Diegene overlegt met de juiste afdeling om te bekijken hoe we je probleem kunnen oplossen. We proberen binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven. Als we meer tijd nodig hebben om uw klacht te verwerken, stellen we u hiervan op de hoogte.

Waar kan u terecht?

U kan ons op verschillende manieren laten weten dat u niet tevreden bent.

  • Via e-mail
    U kunt uw klacht insturen via het klachtenformulier.

  • Uw eigen contactpersoon
    U kunt altijd contact opnemen met uw contactpersoon. In een persoonlijk gesprek kunnen problemen meestal snel en adequaat worden opgelost.

  • Schriftelijk
    U kunt uw klacht schriftelijk indienen bij:
    OpGroen Verzekeringen B.V.
    Postbus 1919
    3000 BX Rotterdam

Nog niet helemaal tevreden?

De meeste klachten lossen we samen goed op. Maar als we er samen niet uitkomen, kunt u uw klacht indienen bij:

Klachteninstituut Financiële dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon 070-333 89 99
www.kifid.nl

Bent u niet tevreden over de afwikkeling van de klacht met betrekking tot de uitvoering van uw zorgverzekering? Dan kunt u terecht bij:

Stichting Klachten en Geschillen zorgverzekeringen (SKGZ)
Postbus 291
3700 AG Zeist
Telefoon 030 698 83 60
www.skgz.nl